27 март, 2009

Списание PC Mania - вече изцяло онлайн и с нов сайт

Ако сте били фенове и сте си събирали известното в България списание PC Mania, то тогава най-вероятно знаете, че вече можете да го видите само в онлайн формат. Дори да не сте фенове, нищо не ви пречи да посетите сайта. Даже дори никога да не сте чували за това списание, пак можете да посетите страницата. С едно изречение - сайтът е за всеки, който се занимава с компютри.. А за да влезнете в самия сайт трябва просто да цъкнете тук.
Сега, какво ми направи първо впечатление. Ставам рано сутрин и горя от нетърпение да отворя новия сайт, когато оставам неприятно изненадан колко бавно може да стане това. Не при всяко пускане е така, но понякога се опитвам да рефрешна страницата, след което резултата е по-малък от нулата. Друг път пък този проблем го няма и тогава спокойно си влизам в страницата на PC Mania. Най-интересното на пръв поглед бе промененият дизайн.

Няма смисъл да обяснявам, всичко се вижда на картинката. Цъках поред на катерориите отгоре, след което ми се появиха новини за съответната тема. И така, всичко изглежда добре, с изключение на дребни забележки към дизайна. Не ми хареса това, че някои картинки бяха с лошо качество. И клипчетата не са с перфектно, но там работата си е добре (не толкова зле откъм качество като vbox7). Интересна е новата търсачка на сайта. Примерно пишеете буквата "G" в полето за търсене. Отдолу излизат всички игри, започващи с тази буква. Така по-лесно се търси игра по заглавие, ако примерно не се сещате как се казва.


Най-неприятно се изненадах обаче при опита си да влезна във форума на сайта. Когато натиснах бутончето "влизане в сайта" и въведох потребителското си име и парола, ми се появи надпис, че съм влезнал успешно. Е да, ама не. След няколко минути автомтично отидох в началната страница на форума без да съм в профила си. Не можех нито да пускам мнения, нито изобщо да правя нищо, което може всеки един потребител на форум. Пробвах няколко пъти, но без успех. Помислих дали не е от компютъра ми и тогава пробвах на лаптопа - същият резултат. Помислих си дали не е от интернет броузъра ми - Internet Explorer. В момента нямам Mozzila, но след малко ще пробвам и нея. Надявам се този неприятен проблем да бъде премахнат от админите на сайта.

Сайтът на PC Mania никак не е лош, но има още какво да се направи.
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар