06 април, 2009

Имам нов телефон!

Защото старият ми се развали. Всички сме чували за новия iPhone 3G. От месец март той официално се предлага в страната ни от Globul. Един наистина чудесен телефон. Е, и моят нов никак не му отстъпва. И така, преди няколко дни, в четвъртък, си купих
Nokia 5800 XpressMusic, нов телефон (е, не чак толкова - от миналата година е) от музикалната серия на Nokia. Избрах си син вариант. Телефонът е с Touch Screen. Може да се свързва с други телефони и компютър посредством с Bluetooth.


Тъй като тази картинка е от интернет, отдолу можете да видите снимки, направени от мен. Извинявам се за лошото качество. Скоро ще снимам с нов фотоапарат. ;)




Тук виждате телефона ми отзад.


Телефонът ми с калъфчето, включено в комплекта.


Като споменахме за комплекта, в него имаше още зарядно, слушалки, кабел за TV, дшск с необходим софтуер за телефона и една малка пръчица за писане по екрана. В самия телефон имаше карта с цели 8 GB. В магазина ми казаха, че е като подарък, но не ми се вярва просто ей така да подаряват на хората такава карта. Според мен, най-вероятно тя е била включена към цената.

Отдолу можете да изгледате клипчето, което направих и което ще ви покаже някои функции на телефона. Имайте в предвид обаче, че показаните функции далеч не са всички, които телефонът поддържа.
http://test0001.hit.bg/facebook.png

2 коментара:

  1. Ако се чудиет кой телефон да си вземете, аз ви препоръчвам този!

    ОтговорИзтриване
  2. супер готин телефон наистина. Брат ми и много приятели го имат и казват, че е невероятен!

    ОтговорИзтриване