26 април, 2009

Поредният филм

По кината се въртят множество филми, както бях казал веднъж, и аз смятам да обърна внимание на един по-интересен - Той не си пада по мен.

Само като видите картинката и чуете името, веднага ви хрумва на ум, че става дума за някаква блудкава холивудска история, каквато всъщност е! Трябва да ви кажа, че не си падам много по такива филми, но този определено ми хареса най-вече заради сложната си и заплетена история. Ето какво на кратко представлява сюжетът:
Във филма участват няколко момичета и няколко момчета. Всички тези хора са свързани, но това се разкрива постепенно, ние проследяваме историята на всеки, макар и разбъркано (в което точно се крие и объркването). Ако не гледате внимателно и не запомните лицата на всички, ще започнете да се чудите какво всъщност става в този филм. Фактически се върти следната схема:
Мъж А. изневерява на жена си Б. с жена В.
В същото време приятелката на жена Б. си хваща за гадже мъж Г.
И накрая се оказва, че този мъж Г. е приятел с мъж А.

Схемата не е точна, но поне показва, че всичко във филма е свързано.
Макар и с блудкава история, аз ви препоръчвам да изгледате този филм.

Моя оценка: 6/10.
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар