15 май, 2009

Готвенето като специалност и забавление

Не че съм специалист по готвене, къй като не знам да готвя чак толкова много неща, но пък съм се специализирал към палачинките. Наскоро видях навън едни хора да продават гофрети. Тъкмо щях да си купа от тях, когато разбрах, че гофретите са свършили. Тъй като много ми се ядаха, реших да си купя уред за правене на гофрети (гофретник). Евтини са и още същия ден започнах да си правя свои собствени вкусни гофрети. Интересното е, че се правят с почти същата смес, както палчинките. Препоръчвам и ви да намажете готовата гофрета с шоколад, след което да я завиете на две. ;)
http://test0001.hit.bg/facebook.png

2 коментара:

  1. Сместа не е почти същата, ами е същата:D Обичам гофрети от гофретник, но друг шоколад освен Нутела върху тях не признавам.

    ОтговорИзтриване
  2. От каде мога да си купя такъв гофретник от доста време си търся такъв? Моя бе6ше ма почти 10 години но се счупи... Ако ми помогнрте ще съм ви много благодарна!

    ОтговорИзтриване