12 май, 2009

Новата Fanta madness

Това е една нова Фанта в България, популярната напитка на Coca-Cola Company. Забелязал съм, че има много видове Фанти, но всички се появяват по различно време по света. На едно място в чужбина видях Фанта с череша, а в България все още май няма такава. Новата Фанта е с синя опаковка.

Тя е "БЕЗАЛКОХОЛНА НАПИТКА С ВКУС НА БЪЗ И ЛИМОН". Най-интересното е, че в състава на напитката не се включва бъз. :D Вече е ясно, че става дума за консерванти. Вижте сами:
http://test0001.hit.bg/facebook.png

4 коментара:

  1. Бе не те знам на коя планета си живял, но тази фанта я имаше до преди 3-4 години и нещо я спряха. Сега пак я пуснаха. Мен ако питаш е адски приятна на вкус

    ОтговорИзтриване
  2. Виждал съм я из магазините,но си мислих че е някоя от новите бози на Фанта.Вкусът на бъз ме изкушава,обожавам го,ще я пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да, преди около 5 години я пуснаха и после нещо я спряха... Днес я опитах и вкусът е същия като преди, не е зле.

    Като става дума за консерванти, калиевия сорбат (Е202) е много по-безвреден от натриевия бензоат (Е211), който слагат в повечето газирани напитки, спрайт, пепси и евтините коли. Причината е, че фантите съдържат витамин С (аскорбинова киселина, Е300) която може да реагира с натриевия бензоат и да отдели бензин, който е канцерогенен. Същият вреден ефект се получава и с калиевия бензоат, Е212.

    Тъй че не пийте кола и натурален сок едновременно. Надявам се да ви е било информативно и не съм ви досаждал:)

    ОтговорИзтриване
  4. тая боза я има от 100 години ве ти си някво лапе маи че не помниш

    ОтговорИзтриване