12 юни, 2009

Продукти на Razer

Отдавна съм хвърлил око на тази компания - Razer. Интересното е, че те правят продукти като мишки, падове, клавиатури, слушалки, микрофони и тонколони за компютри. А кои са те? Те са геймъри! Продуктите им също са за геймъри. Не може да се каже, че съм много запален геймър, но все пак отдавна съм хвърлил око на една нова мишка - Razer Mamba.
Отзивите от нея са много добри, но цената ѝ е малко висока - 259 лв.

смятам много скорпо да си купя някой продукт
Друг продукт на Razer, който ми се иска да притежавам, е една тяхна клавиатура - Razer Tarantula.

За съжаление и този продукт не е много евтин - 199 лв.

И накрая - много ми харесаха тези слушалки с микрофон - Razer Megalodon.

Те, обаче, още не са излезнали в България. Ще можем да им се порадваме на 10 юли. И ще познаете ли - и те не са евтини - 299 лв.
но това е нормално, защото Razer произвеждат едни наистина качествени продукти, да не говорим, че звукът, който възпроизвеждат слушалките, е 7,1 Surround - едни от най-добрите до момента! Но наистина - тези продукти са най-най-подходящи за най-закоравелите геймъри, а и както най-вероятно знаете - един геймър обича да играе със слушалки. Не казвам, че аз закоравял геймър, но наистина няма да пропусна възможността, стига да събера достатъчно пари, разбира се. ;)
http://test0001.hit.bg/facebook.png

1 коментар:

  1. не съм знаела, че има такива готини компютърни атрибути за игри. аз не играя много на игри, но с удоволствие бих купила някой от тези продукти на Razer като подарък на брат ми!
    Мерси за информацията!

    P.S. Супер блок!

    ОтговорИзтриване