23 януари, 2010

BioShock 2 излиза скоро!

Първата част (линк към PC Mania) на шутъра определено бе успешна, въпреки че лично аз не съм я пробвал. Но от всички геймплей клипчета се зарибих и смятам да си взема втората част, която излиза на 9 февруари! От любимия ми онлайн магазин - Ozone.bg - има някои доста примамливи предложения.
Тъй като платформата, на която играя, е PC, ме интересуват последните няколко оферти - само играта струва 69 лв., първата и втората част заедно (двоен пакет) - 99 лв., играта със специална фигурка - 109 лв. и специалното издание - 109 лв. За съжаление бройките на специалното издание вече са изчерпани, даже си е истинско чудо, че има такова в България, тъй като самото издание е издадено в ограничени количества.

Лично аз се ориентирам към двойния пакет или към този с фигурката. Дали да не се възползвам от първото предложение, тъй като не съм играл BioShock?
В крайна сметка, ако изобщо реша да си купувам играта, със сигурност очаквайте ревю!
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар