21 април, 2009

Кой чете и кой не

Причината да напиша този пост е, че сериозно започвам да се чудя дали някой чете този блог или започва да се случва лошото - аз си пиша в него, а той си пустее, пустее... Знам, че имам около два редовни читатели, но двама души пролет не правят. Ето защо ви предизвиквам! На какво ли? Ами просто искам да разбера кои и колко хора посещават блога ми, а затова изглежда ще трябва да видя коментарите, които, така или иначе, не съществуват или са огромна рядкост в този все още млад блог.

Предизвикателството:
Пишете коментарите си, чрез които имате пълна свобода да:
- изказвате мнението си към блога
- да се обиждате
- да ръсите глупости
- и др.

Може и да пиша това, но също така може и никой да не го чете. В такъв случай го пиша на себе си или... не знам. По-добре да сложа край на тази несполучлива статия.
http://test0001.hit.bg/facebook.png

3 коментара:

  1. Сега влязох в блога ти и видях тоя пост.
    Исках да ти кажа, че редовно влизам и чета. :)))
    от Първи редовен читател (очакваме включване от втория)

    ОтговорИзтриване
  2. Ето ме, Ето ме ! Супер е блога, научавам много много нови неща! Невероятен си! Даваш супер иформация и много разнообразна - за всички читатели! Бравоооо!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Пффф един пост на седмица блог не прави, пък да не говорим, че все даваш някаква дърта информация или такава от която никой не се интересува...просто се откажи....на кой за бога му дреме какво ядеш на обяд, честно? През хуя ми е

    ОтговорИзтриване