11 май, 2009

Резултати от Анкета №2

Ето че отмина и втората енкета. Отдолу можете да видите резултатите.

Изглежда почти всички, които са гласували в анкетата (8 на брой) очакват с нетърпение последния учебен ден, което е нормално, на кого му харесва чак толкова да учи и само събота и неделя да си гледа кефа или пък ред някоя малка ваканция.
Други двама, от които единият съм аз, са гласували, че очакват с нетърпение рождения си ден. Така, според, мен, е при повече хора, особено при тези, които отдавна не ходят на училище или на университет.
Само един човек е гласувал за друго нещо. Може би друг празник или друг рожден ден? Само той си знае.
Изненадвам се, че никой, който не чете блога ми, не е гласувал за Коледа или за Великден. И те със сигурност са любими празници, но може би не чак толкова на някои или просто пък не се тръпне от очакване за тях през годината.

През следващата седмица ще можете да гласувате в новата анкета, чрез която ще мога да разбера на колко години горе-долу са читателите на блога ми. Т.е. вие - тези, които са на тази страница в момента. ;)
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар