12 януари, 2010

За 2009-та и преди това

Тази статия е посветена на моя блог - за това, как той се развиваше от началото до сега, кога беше повече активен, кога по-малко, как се промениха статиите и т.н.

Този блог се появи на бял свят през последния месец на 2008 година. Не помня точната дата (малка справка - 15-ти е!), но онзи декември съм писал само две статии, едната от които е въвеждащата. Отначало моят блог трябваше редовно да информира читателите за събитията в гейминга. Както вече сте разбрали, той е едно от големите ми интереси.

Но...
Тъй като не бях особено в час с нещата, а пък още по-малко и редовен, през следващите месеци постепенно нещата се измениха в друга насока. Все повече се появяваха статии за всякакви други неща, но не и за гейминг. Естествено, вторите също си съществуваха, но определено се забелязваше, че този блог вече не е свързан толкова тясно с гейминга, както само преди няколко месеца.

Редовно сменях логото, добавях нови функции (като lightbox и фавикончето) и с времето станах по-редовен. Надявам се и статиите ми да са се подобрили, което най-вече вие, читателите, можете да оцените.

Въпреки големите промени, този блог ще си остане свързан с гейминга, но ще бъде съсредоточен освен това и върху останалите интереси и ежедневния ми живот. Защото такъв трябва да бъде един блог - личен сайт. :) Междувременно, естествено, ще се постарая да бъда и по-редовен и да добавям още функции и други неща в блога ми.

МОЯТА СТРАНИЦА ВЪВ ФЕЙСБУК
МОЯТА СТРАНИЦА В ТУИТЪР
Ако искате да се свържете с мен, за да ме попитате нещо, да изкажете коментар или да ми дадете съвет, ме потърсете на e-mail адрес ask@ton4osblog.com.
http://test0001.hit.bg/facebook.png

1 коментар:

  1. na men mn mi haresva bloga ti, za6toto ot nego nau4avam ne6ta, koito sa naistina interesni iiii zabavni. pozdravqvam te za re6enieto da ima6 blog, za6toto v bulgaria malko sa horata, na koito im se zanimava s tova ii koito go namirat za ne6to gotino. no v civilizovaniq svqt blogovere se slavqt s golqma polulqrnost, interes ii bih kazala daje lubov. tui 4e SUPER! bravo!

    ОтговорИзтриване