19 март, 2009

Величието и красотата на природата

Време е да попиша и за нещо друго, освен само за компютри, игри и т.н. Не знам за вас, но аз съм един голям почитател на природата, която ни заобикаля. Не говоря за мръсните градинки пред блоковете и за боклуците около нас, а за някои усамотени места, като например горите, някое поле, някое селце... Природата ме успокоява, докато аз ѝ се наслаждавам и се чудя на величието и красотата ѝ. Дори и да не съм сред природата, а вкъщи, пред монитора, както сега, докато пиша това съобщение, аз пак мога да се наслаждавам на красиви природни гледки, които стоят на десктопа ми. За да се наслаждавате и вие, изтеглете си пакета с картинки, който приготвих за вас, от тук или тук.

Приятно разглеждане! :)
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар