26 юни, 2009

Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs

Това е третата част на култовата анимация, която излиза на 1-ви юли в България - Ледена епоха 3: Зората на динозаврите! на много хора, сред които съм и аз, им харесва първият и вторият филм. И аз съм сред тези хора и наистина се радвам, че най-накрая скоро ще мога ад гледам филма.

А днес излезе и играта по филма! Както знаем, обикновено игрите по филми не се получават много добре и въпреки че играта по втората част на Ледена епоха ми хареса, все още нямам представа как стои въпроса с третата. Играта вече е в мен и веднага започвам да я играя, след което ще я опиша подробно в първото ревю на игра в блога си! Очаквайте го в най-скоро време!

Можете да научите повече информация за филма в неговия уебсайт или на български език тук.

Отдолу можете да изгледате и официалния трейлър.

Трейлърът е малко по-стар, така че не обръщайте внимание на това, че пише, че филма ще излезне на 4-ти юли. ;)
http://test0001.hit.bg/facebook.png

Няма коментари:

Публикуване на коментар